Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі туралы ақпарат
Бастауыш сынып мұғалімдерінің әдістемелік бірлестігі «Оқушылардың тұлғалық және шығармашылық әлеуетін, сондай-ақ педагогтардың инновациялық мәдениетін дамытуға мүмкіндік беретін білім беру ортасын құру» тақырыбы бойынша жұмыс істейді.
ӘБ-нің мақсаттары:
- Педагогика, психология және әдістеме саласында қосымша білім алуға жағдай жасау.
- Мұғалімдер мен оқушыларды зерттеу және шығармашылық қызметке тарту.
- Бастауыш сынып оқушыларына арналған оқу бағдарламаларының жаңа мазмұнына сәйкес оқыту әдістері мен тәсілдерін жетілдіру.
- Әрбір оқушының зияткерлік қабілеттерін дамытуға жағдай жасау.
Әдістемелік бірлестікте – 6 бастауыш сынып мұғалімі жұмыс істейді. Санаттары:педагог-зерттеуші – 2 мұғалім, педагог-сарапшы – 2 мұғалім, педагог-модератор – 2 мұғалім. Барлық мұғалімдердің жоғары білімі бар.
Оқу жылының басында әдістемелік бірлестіктің отырыстары өткізіледі, онда келесі мәселелер қарастырылады:2024–2025 оқу жылындағы ӘБ жұмысына талдау жасау; жаңа оқу жылына арналған жұмыс жоспарын бекіту; «Қазақстан Республикасының жалпы білім беретін мектептерінде 2025–2026 оқу жылында оқу процесін ұйымдастыру ерекшеліктері туралы» нұсқаулық-әдістемелік хатпен танысу; 2025–2026 оқу жылына арналған мұғалімдердің күнтізбелік-тақырыптық жоспарларын мемлекеттік стандартқа және бағдарламаларға сәйкес қарастыру (пәндер, факультативтер, үйірмелер); орфографиялық тәртіптің бірлігін сақтау (орыс тілі, математика); орыс тілінен жазба жұмыстарына арналған дәптерлерді (2, 3, 4 сыныптар) дұрыс жүргізу және безендіру; оқу іс-әрекеті жағдайында бірінші сынып оқушыларының сабаққа бейімделуі мен сабақтастығын зерделеу.
Мұғалімдер әрбір оқушының бейімділігіне, қызығушылығына және мүмкіндіктеріне сәйкес білім алу қажеттілігін қамтамасыз ететін оқыту жүйесін құру бағытында жұмысын жалғастыруда.
Сондай-ақ мұғалімдердің заманауи оқыту әдістемелері мен технологияларын меңгеру жұмысы жүргізілуде.
Ерекше назар оқушылардың шығармашылық және танымдық қабілеттерін дамытуға, ақпараттық-компьютерлік технологияларды меңгеруге, оқушылардың универсалды оқу іс-әрекеттерін қалыптастыруға аударылады.




